دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

برش بتن مسلح در تهران

سوراخ کاری و برش بتن پاسارگاد

برش بتن مسلح در تهران

۲۰ بازديد

برش بتن به مجموعه عملیاتی گفته می شود که در آن بخش و قسمتی سازه بتنی به روش های مختلفی از سازه اصلی جدا می شود. اگر به دنبال برش بتن مسلح در تهران هستید، می توانید این مطلب را دنبال کنید.

برش بتن مسلح در تهران می تواند به دلیل اشکال اجرایی، تغییر در نقشه ها، تغییر کاربری، رعایت الزامات قانونی و سایر علل دیگر باشد. با این وجود، با در نظر گرفتن خواص بتن و دشواری برش بتن مسلح در تهران، هم چنین بالا بودن وزن قطعات بتن، این فرآیند یک عملیات تخصصی به شمار می آیند.

به همین خاطر در بسیاری از پروژه های برش بتن مسلح در تهران، از افراد متخصص و یا اصطلاحا پیمانکار برش بتن مسلح در تهران کمک گرفته می شود.

برش بتن مسلح در تهران امکان دارد در مقاطع مختلفی از بتن مانند دال ها، دیوار ها و… نیاز باشد همین طور با در نظر گرفتن شرایط پروژه این امکان وجود دارد که سایر متغیر های موثر در شرایط کارگاهی نیز تغییر نمایند. به همین خاطر روش های مختلفی برای برش بتن مسلح در تهران وجود دارد که باید بر اساس شرایط اجرایی و هم چنین رعایت نکات ایمنی، مناسب ترین آن ها برای برش بتن انتخاب شوند.

برش بتن مسلح در تهران
معرفی خدمات برش بتن مسلح در تهران

بتن مورد استفاده برای پروژه ها به جز در موارد خاص از نوع بتن مسلح می باشد. برش بتن مسلح در تهران به دلیل وجود المان های فولادی در آن، جزو سخت ترین و دشوار ترین برش های بتن نسبت به بتن معمولی به شمار می آید.

برش بتن مسلح در تهران تنها با روش های خاص امکان پذیر می باشد و علاوه بر زمان و هزینه زیادی که به همراه دارد، دشوار های اجرایی و خصوصا ایمنی زیادی را باید رعایت نمود. به همین خاطر برش بتن مسلح در تهران، نیاز به تجربه و دانش بیش تری نسبت به بتن معمولی دارد.

برش بتن مسلح در تهران می تواند به روش های مخلتفی انجام پذیرد. از قدیمی ترین روش ها که از دستگاه کاتر استفاده می شود تا روش های نوین مانند سیم الماسه و یا واتر جت و روش های دیگر مانند دستگاه کر گیر، می توانیم نام ببریم.

هر کدام از روش های گفته شده در جهت برش بتن مسلح در تهران، مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارند و باید مواردی مانند حجم برش بتن، زمان، هزینه، نیروی انسانی، ایمنی، امکان پذیر بودن استفاده از روش انتخابی و… در نظر گرفته شود و با محاسبات لازم بهترین روش برش بتن مسلح در تهران انتخاب گردد.

برش بتن با دستگاه کاتر

یکی از قدیمی ترین روش ها برای برش بتن مسلح، استفاده از دستگاه کاتر می باشد. در این روش، با استفاده از تیغه تعبیه شده بر روی دستگاه برش بتن، برش بتن انجام می پذیرد. به دلیل عملکرد دستگاه، برای برش دال های با ضخامت کم و برای تخریب هایی در ابعاد کوچک مخصوصا در زمانی که محدودیت های اجرایی و یا محدودیت های حمل و نقل وجود داشته باشد، یک روش مناسب به شمار می آید.

برش بتن با دستگاه کاتر یکی از روش های کم هزینه برای برش بتن مسلح در تهران محسوب می شود. اما لازم است بدانید که این روش صرفا برای برش بتن با ضخامت پایین کاربرد دارد.

برش بتن مسلح در تهران
انواع روش های برش بتن مسلح در تهران

هم چنین این روش نسبت به سایر روش های برش بتن مسلح در تهران، بسیار زمان بر بوده و برای کار های حجیم گزینه مناسبی نمی باشد.

برش بتن با سیم

برش بتن با سیم، از دیگر روش های به نسبت جدید می باشد که برای انجام پروژه های برش و تخرییب بتن مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از دستگاه های  برش سیمی بتن استفاده می شود. این دستگاه دارای یک سیم الماسه می باشد که با در نظر گرفتن سختی بالای آن برش بتن با سرعت زیادی انجام می پذیرد.

برای برش بتن به این روش، دستگاه با فاصله ای از مقطع برش قرار می گیرد. سپس با ایتفاده از روش کر گیری در دو طرف مقطع سوراخ هایی ایجاد می شود و سیم الماسه از درون این سوراخ ها عبور داده می شود.

پس از این که دستگاه کار خود را آغاز کردن، چرخش سیم نیز شروع می شود و سیم الماسه عملیات برش بین سوراخ های ایجاد شده در مقطع را آزاد می کند.

برش سیمی بتن، یکی از روش های سریع برای برش بتن مسلح در تهران به شما می آید. همین طور لازم است بدانید که این روش یک گزینه مناسب برای پروژه هایی با ابعاد گسترده می باشد. با در نظر گرفتن قدرت بالا این روش و عملکرد قوی سیم الماسه، قطعات بتنی به صورت قالبی و به راحتی برش داده می شود.

البته لازم است بدانید برش بتن با سیم الماسه دارای محدودیت های خاص خود می باشد. به طور مثال در فونداسیون بتنی به دلیل عدم امکان عبور سیم الماسه نمی توان از آن استفاده نمود. همین طور گران بودن دستگاه و تجهیزات، می تواند از دیگر شرایط محدود کننده استفاده از این روش به شمار آید.

برش بتن مسلح در تهران
روش های مختلف برای برش بتن مسلح در تهران
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.